I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 11 June 2011

u-kiss ... lurve it..



Wow.... sumpah best  + giler + shiok + gempak + meletop + terbaik showcase U-kiss on 10 jun ary tuh. Bru skunk aku ad mase nk update.. memang penat giler... tp aku rase penat yg aku rase tuh berbaloi lah dngan keseronokkan yg aku dpt ary tuh.. dlm bnyk2 showcase n fan meeting korea/k-pop yg penah aku pegi, yg nie yg paling gemparkzzz ckali.. sumpah x tipu.. ary tuh dorng perform 4 lagu 0330, binguel binguel, man man ha ni, n shut up.. beshhh walaupon start lmbt ckit.. n ary tuh gak kiteorng KISS ME ‘u-kiss fan name’ celebrate bufday dong ho n AJ.. best best best.. hihihihi.. n semalam on 11 jun pulak aku g 8tv pnye rncngan, n u-kiss ad as penyanyi jemputan.. hurm.. xtau r nk ckp ap best ke x. Coz happy memang r happy dpt tmgok dorng lg.. but jaoh kot.. aku record pon x nampak. Dah lah tuh ad crew kat sane kacau recording aku, dye kate ‘no video’ ah so what.. then aku tngu dorng kat luar time shoe tuh abes. Lame giler aku tungu dorng x kuar2 pon..  ad yg kate dong da blek ad yg kate dorng still kat dlm. At last aku decide nk berambos jerk dr citu coz da kol 11.15 .. gile kau nk tungu lelame kat situ.. anyway if U-KISSdtng malaysia lg nanti aku mesti serbu dorng sehabis-baek. Hahahaha.. 




hihihi.. walaupon x dpt snap pic ngan dorng sebelah-menyebelah.. at least dorng as a background pon jd r..






No comments:

Post a Comment